2012. január 29., vasárnap

Januári napló


Újabb két hét telt el a maratoni felkészülésben. Elég mozgalmasra és aktívra sikeredett. Íme!


2012-01-19 19:00 - csütörtök
13 km1:25:36
06:35 p/km
9.11 km/h

Körözés az Oláh Gabin (20 kör), oda meg kis kerülővel haza. Időközben 5 cm friss hó esett. A pálya egyik hosszában megint erős szembeszél fújt, aminek hatására olyan érzés volt, mintha kis dobócsillagok repültek volna az arcomba és a szemembe. Úgyhogy félig csukott szemmel futottam.



2012-01-21 10:00 - szombat
12.1 km01:19:44
06:35 p/km
9.11 km/h

Nem esett jól. A szokottnál magasabb volt a pulzusom. Az erdő koripályává változott. Éjszaka ráfagyott a megolvadt hó az ösvényre. Nagyon kellett koncentrálni, hogy ne legyen taknyolás a vége. Nem lett. A végére csináltam még egy hipót is. Mire hazaértem 4,1 volt a vércukrom. Egyből rámentem a csokikészletekre. :)

2012-01-22 14:00 - vasárnap
25.5 km02:50:41
06:41 p/km
8.96 km/h

Félig olvadt letaposott hóban kellett futni. A futás harmadánál váratlanul egy 15 főből :) álló vaddisznócsorda tőlem 50 m-re keresztezte az ösvényt, aztán meg  2 őz. Ezen kívül óriási endorfin szétarádasom  volt a Metallica, No leaf clover című számára.  Eseménydús kis nap volt, annyi szent. Ez a mai futás mérlege. :) Először futottam ilyen hosszú távot úgyhogy ez talán nem meglepő.





2012-01-24 19:00 - kedd
10.2 km01:05:09
06:23 p/km
9.39 km/h


Az atlétika pálya le volt fagyva. Finoman, csak 1 mm vastagságban, ahogy a metsző szél hatására a pára az útra fagy. De ez pont elég volt, hogy diszkomfortossá tegye a futást.  Úgyhogy megint csúszkáltam egy sort. Aznap ez a szám maradt meg bennem leginkább.




2012-01-26 19:00 - csütörtök
8 km - 00:51:04
06:23 p/km
9.40 km/h

Atlétika pálya 10 kör, oda-vissza (4 km). A vádlim olyan merev, nehéz és kemény volt, mint a kő. Mintha nem is az enyémek lettek volna. Mondjuk a fájdalom az emlékeztetett arra, hogy mégiscsak hozzám tartoznak. Ez nem változott a futás alatt egy szikrát sem. A felkészülés alatt, most éreztem először ilyet. A legjobb az volt a mai edzésben, amikor befejeztem. És pont ma nem is csúszott semmi.  Közben örültem, hogy pont ma kellett csak 8 km-t futni. Nem értem, hogy miért pont most. Remélem nem lesz több ilyen...

2012-01-28 10:00 - szombat
11 km01:07:21
06:07 p/km
9.80 km/h

Tekeregtem a városban egyet. Az asztfaltnak van egy olyan jó tulajdonsága, a sok nem jó mellett, hogy nem csúszik és jó a tapadása. :) Egy kicsit benéztem az erdőbe is (a távvezetékig), jobb, mit amire számítottam. A keréknyomokban és az út legszélén nincs jég.

2012-01-29 10:00 - vasárnap
25.5 km02:39:37
06:15 p/km
9.59 km/h


A Yours truly futás keretében 15 kört futottunk a Csónakázó tó körül. 1 kör 1700 m. Gyönyörű volt az idő. Szikrázó napsütés...
A futás után elmentem tekerni egyet, hogy ne merevedjenek be teljesen az izmaim, meg volt egy kis vércukoranomália is, amit így oldottam meg. :)
A futás alatt túltápláltam magam CH-tal, így a vércukrom 22,4 lett mire hazaértem. Beadtam 5 egység inzulint, majd hogy hamarabb normalizálódjon elmentem tekerni. Bevált! Csak annyi a gond ebben, hogy megint hullámvasutaat csináltam a vércukromból. Nagyon ki kell számolni legközelebb a dolgokat!!!


Hogy mi is ez a yours truly futás? Íme:

YOURS TRULY HALF, 25 km 24 óra alatt
Finn kezdeményezésű Nemzetközi Futás az év leghidegebb időszakában. Télen amikor nincsenek versenyek, versenyezzünk egymással. Fussunk bárhol ahol kedvünk van, szabadban, edzőteremben, és küldjük be az eredményeket.
Becsületbeli futás, hisz a 25 km-es távot és az időt Neked kell mérned!
Szereted a kihívásokat?! Fuss az év leghidegebb időszakában, légy résztvevője egy nemzetközi versenynek!

Januárom még soha nem sikeredett ennyire aktívnak és mozgalmasnak. Ha korábban tudom, hogy ennyire jó móka a hosszútávfutás....Remélem az egész évem olyan jó lesz, mint a kezdete. :)











2 megjegyzés:

  1. Jujjj, Nóri, nagyon durva vagy! Kitartást a felkészülés végéig!! Látom a motiváció és a lelkesedés megvan hozzá :-) Ez a maraton már a zsebedben van :-)

    VálaszTörlés
  2. Toljad Rockylány, meglesz!!!
    Szombat kora este jön Rozalicska meg Csabi...nyomatunk nekik egy kis palacsintán. Nagy szeretettel várunk, házi somlekváros palacsintára:)

    VálaszTörlés